تبلیغ موثر آنلاین یعنی چه؟
نوشته شده توسط : نگاه نو

فرض کنید صاحب برند کفش مردانه، چند میلیون تومان برای تبلیغ در برنامهٔ تلویزیونی مرتبط با سلامت زنان صرف کند. چقدر برای او سود خواهد داشت؟

چه چیزی باعث می‌شود نرخ هزینهٔ تبلیغات آن‌ها منفی شود؟ خیلی ساده است! جایی تبلیغ کرده است که به محصول او نیاز نداشته‌اند. می‌توان حدس زد که هیچ استراتژی مشخصی برای تبلیغ هم نداشته است.

تبلیغات کورکورانه و فله‌ای راه خوبی برای افزایش فروش نیست! از طرفی هم برنامه‌ای که مخاطب زنانه دارد، زمان و مکان مناسبی برای نمایش تبلیغ کفش مردانه نیست. یا این که درباره میکروفون بویا که اصلا ربطی به او ندارد صحبت کند!

تبلیغ موثر آنلاین یعنی چه؟

شاید مهم‌ترین مزیت مطالعه بهترین کتاب های آموزش بازاریابی و تبلیغات مجازی (آنلاین)، این مسئله باشد که می‌توانید همه‌چیز را اندازه‌گیری کنید؛ بنابراین هر لحظه که احساس کردید کانال درستی را انتخاب نکرده‌اید یا متن تبلیغاتی مشکل دارد، کمپین را اصلاح می‌کنید.

از طرفی، وقتی تبلیغ خودتان را روی بیلبورد نصب می‌کنید، کار تمام است! هزینهٔ تغییر آن به‌حدی زیاد است که دیگر چاره‌ای به‌غیر از قبول شکست ندارید.

ولی در روش‌های آنلاین، شما می‌توانید کمپین‌های خودتان را در لحظه تغییر دهید. حتی این امکان وجود دارد که کمپین را متوقف کنید تا جلوی ضرر را بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: